Kies vele thema's
De scherpste prijzen van Nederland
Geprezen om service & flexibiliteit
FAQ

Veelgestelde vragen (FAQ)

1. Kan ik op elke locatie in Nederland een event door Events & Co laten organiseren?
Ja, dat is zeker mogelijk. Wij hebben mensen door het hele land zitten, zelf in Vlaanderen. Zij weten als geen ander wat de goede locaties in uw regio zijn. Bovendien kunnen wij dan gelijk lokale leveranciers betrekken bij de opzet van uw evenement.

2. Wat is het minimaal aantal gasten of deelnemers voor een evenement van Events & Co?
In principe hanteren wij een minimum van 50 personen en een maximum van circa 1000 deelnemers voor al onze evenementen en arrangementen. U kunt eventueel voor minder personen boeken maar zal dan wel de minimale prijs voor dat event moeten betalen.

3. Op welke locaties starten de arrangementen en events van Events & Co?
Als u bijvoorbeeld een City Game of Speurtocht bij Events & Co heeft geboekt, dan zullen onze medewerkers u op tijd op de hoogte houden van het exacte startpunt van het evenement.

4. Kan mijn arrangement of event op elke dag en op elke datum plaatsvinden?
Sommige van onze standaard evenementen (speurtochten, city games etc) kunnen inderdaad op elke dag worden georganiseerd. Voor grotere bedrijfsevenementen of party’s zijn wij uiteraard afhankelijk van het zaalverhuur, de agenda’s van entertainers of andere faciliteiten die misschien niet op de door u gewenste datum kunnen worden ingepland.

5. Kan ik mijn bedrijfsevenement fiscaal aftrekken?
De kosten voor een bedrijfsevenement zijn deels fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn en op basis van een aantal voorwaarden zijn gemaakt. Volgens de fiscus moet minimaal 75% van het personeel deelnemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.

6. Kunnen jullie mij een brochure en prijslijst opsturen?
Events & Co en haar gelieerde bedrijven maken geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale evenement. Daarom kunnen wij op voorhand geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zo accuraat mogelijk staan vermeld.

7. Waarom hanteren jullie een betalingstermijn van 14 dagen?
Om uw evenement te organiseren moeten wij op voorhand kosten maken. Voor sommige grotere evenementen moeten op korte termijn gelijk afspraken worden gemaakt met leveranciers die ook weer een snelle (aan)betaling verwachten.

8. Kunnen jullie ook vervoer regelen?
Jazeker, bij Events & Co kunt u zowel kleiner groepsvervoer als grotere touringcars reserveren voor het vervoer van en naar het evenement.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op en we beantwoorden al je vragen.

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan